Friday, February 1, 2008

Mungkin Dia

Browsing thru the songs and poems that I've written, I found this:

Berontak...
Rasa mau lari aja aku ini
Jantungku jadi hati
Perutku jadi jantung
Nafasku jadi rutin

Hancur...
Darahku yang mengalir dalam tubuhku
Bagaikan semut terkacau
Lidahku bagaikan merasa bangkai
Mengapa?
Tanah yang ku pijak
Bak medan?

Aah! Mungkin aku terlalu benci
Bosan, marah, atau...
Aku ini mayat hidup?
Masih mampu berperasaan?

Jiwaku?
Apa jiwa bagiku sekarang?
Bagaimana ingin ku ungkapkan dengan kata-kata?
Orang dalaman ku sudah hancur
Orang dalaman ku tidak mengenali diriku lagi

Siapa aku?
Kau kenalkah dirimu sekarang wahai aku?
Apa yang ku berontakkan?
Itu pun aku tak tahu

Mungkin dia...
Mungkin dia...


A piece written when I was crushed and devastated a few years ago.
I shall put more of my songs and poems.

Let us play literature here...
Why do you think I wrote this poem?
The person who gives me the correct answer will be rewarded.

To my beloved hometown Labuan F.T....Happy Federal Territory Day...
Well I'm not sure if that's the way we call it....

Chiao
~MystiCat~

2 comments:

Anonymous said...

lalalalla cat!!!!!!!!!!!!! oh, kenape tulis camtu? were u angry at something? someone?

xoxoxo

Unknown said...

Hmm...let us do some some literature here.
Y dya guys think i wrote this?